توصیه سازمان جهانی بهداشت به مصرف داروهای آرتریت برای کاهش مرگ و میر کرونایی

به گزارش مجله هاستفا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) به منظور کاهش احتمال مرگ و میر ناشی از بیماری کووید-19 مصرف داروهای آرتریت را توصیه کرد.

توصیه سازمان جهانی بهداشت به مصرف داروهای آرتریت برای کاهش مرگ و میر کرونایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (سه شنبه) با بررسی اطلاعات مربوط به 11 هزار بیمار که نشان داد مصرف دارو های آرتریت می تواند خطر مرگ را در بیماران مبتلا به کووید-19 کاهش دهد، اعلام کرد: مصرف دو قرص اکتمرا ساخت شرکت داروسازی هوفمان-لا روش و کوزارا ساخت شرکت دارویی سانوفی به همراه کورتیکواستروئید ها توصیه می شود.

یک گروه از محققان سازمان جهانی بهداشت در ارزیابی روش های درمانی به این نتیجه رسیدند که در بیماران مبتلا به نوع حاد و شدید کووید-19 با مصرف این آنتاگونیست های موسوم به اینترلوکین -6 که التهاب را متوقف می کند، می توان خطر مرگ و نیاز به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی را کاهش داد.

بررسی سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد: خطر مرگ و میر در مدت 28 روز برای بیمارانی که یکی از دارو های عارضه آرتریت را به همراه کورتیکواستروئید ها از قبیل دگزامتازون مصرف کرده اند حدود 21 درصد است. این درحالیست که این رقم در بیمارانی که درمان های استاندارد را دریافت کرده اند 25 درصد است.

علاوه بر این، احتمال نیاز به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی یا مرگ برای افرادی که از این دارو ها و کورتیکواستروئید ها مصرف کرده اند 26 درصد بوده، در حالیکه این رقم در افرادی که مراقبت های استاندارد را دریافت کرده اند 33 درصد بوده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7984

به "توصیه سازمان جهانی بهداشت به مصرف داروهای آرتریت برای کاهش مرگ و میر کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه سازمان جهانی بهداشت به مصرف داروهای آرتریت برای کاهش مرگ و میر کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید