احمدی: 2 باخت تیم ملی رضایت بخش نیست، مردم نگران هستند

به گزارش مجله هاستفا، معاون وزیر ورزش و جوانان کشور به شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

احمدی: 2 باخت تیم ملی رضایت بخش نیست، مردم نگران هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نخستین همایش کمیسیون اخلاق ورزش درباره شکست تیم ملی مقابل عراق اظهارداشت: نتیجه تیم ملی جای بررسی های دقیق تر و فنی تر دارد. ما در بازی با عراق نتیجه خوبی نگرفتیم علیرغم آنکه تیم حریف هم برتری خاصی نسبت به ایران نداشت و بر اثر یک غفلت شکست خوردیم.

وی اضافه نمود: دو باخت پیاپی رضایت بخش نیست و مردم نگران هستند و امیدواریم فدراسیون ارزیابی دقیق تری از شرایط تیم ملی داشته باشد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صعود به جام جهانی خیلی مهم است و اقدامات لازم صورت می گیرد تا تیم ملی به جام جهانی برود.

احمدی درباره عدم حضور مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی در ایران پس از شکست مقابل عراق گفت: مسئولیت این موضوع با فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون باید درباره عدم حضور سرمربی تیم ملی در ایران پس از شکست اخیر پاسخ بدهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1633

به "احمدی: 2 باخت تیم ملی رضایت بخش نیست، مردم نگران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی: 2 باخت تیم ملی رضایت بخش نیست، مردم نگران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید