یک کشته و 3 مصدوم در تصادف محور خرم آباد به اندیمشک

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تصادف در جاده کیلومتر 30 محور خرم آباد به اندیمشک یک کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.

یک کشته و 3 مصدوم در تصادف محور خرم آباد به اندیمشک

صارم رضایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این حادثه واژگونی خودروی سواری سمند در ابتدای در روستای داد آباد شهرستان خرم آباد به علت واژگونی یک نفر جان باخت و 3 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی شرح داد: جاده خرم آباد به شورآب به علت ارتباط با آزادراه خرم زال یکی از جاده های پر رفت وآمد و از جمله محورهای حادثه خیز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه تیم امداد و نجات پایگاه امداد جاده ای شورآب با دو خودروی ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به انجام اقدامات و کمک های اولیه پرداختند.

رضایی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر در دم جان باخته است، افزود: یک نفر دیگر توسط عوامل هلال احمر و 2 نفر نیز توسط اورژانس 115 و به بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش های اخیر در استان از همه هم استانی ها تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1834

به "یک کشته و 3 مصدوم در تصادف محور خرم آباد به اندیمشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 3 مصدوم در تصادف محور خرم آباد به اندیمشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید