گارسیا: امتیاز دریافت از خانه آتالانتا کار هر تیمی نیست

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی قرمزپوشان پایتخت ایتالیا از شخصیت بازیکنان خود برای عوض کردن شکست با پیروزی در بازی برابر آتالانتا تقدیر و تمجید کرد.

گارسیا: امتیاز دریافت از خانه آتالانتا کار هر تیمی نیست

به گزارش خبرنگاران، رودی گارسیا پس از پیروزی 2 بر یک جالوروسی در خانه آتالانتا که در آن دروازه تیمش تنها پس از گذشت 57 ثانیه از شروع بازی باز شد، به تمجید از روحیه جنگنده مردانش برای جبران گل خورده زودهنگام پرداخت و آدم لیائیچ زننده گل اول رم را تحسین کرد.

گارسیا که مردانش توانسته اند فاصله 3 امتیازی خود را با یوونتوس صدرنشین حفظ نمایند پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: 18 ماه است که می گویم آدم لیائیچ بازیکنی بی نهایت بااستعداد است. ما می توانیم مهاجمان مان را در ترکیب به صورت چرخشی قرار دهیم تا به همه آنها زمان بازی برسد.

گارسیا اضافه کرد: کسب پیروزی در این بازی برای ما اهمیت فراوانی داشت به خصوص پس از گل زودهنگامی که دریافت کردیم. ما شخصیت مان را نشان دادیم اما فکر می کنم که در این بازی بیش از بازی های قبلی مان توپ را لو می دادیم. این برد مهم بود، چون نتیجه دریافت در خانه آتالانتا از عهده هر تیمی برنمی آید. ما از نتیجه ای که کسب کردیم راضی هستیم.

سرمربی جالوروسی اعلام نمود: مانوئل ایتوربه مصدوم بوده است و باید صددرصد آماده گردد تا بتواند به شیوه همیشگی خودش بازی کند. او باید بازی اش را هنگامی که پشت به دروازه قرار گرفته است تقویت کند اما مهم این است که تمام کوشش خود را برای تیم انجام می دهد. این بازیکن زمانی که انرژی اش بیشتر گردد بهتر می تواند از سرعت بالای خود استفاده کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1429

به "گارسیا: امتیاز دریافت از خانه آتالانتا کار هر تیمی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: امتیاز دریافت از خانه آتالانتا کار هر تیمی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید