وی چت از دستور رگولاتور چینی اطاعت کرد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از آنکه وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین به شرکت تنسنت و رقبایش دستور داد تا فرایند مسدود سازی لینک های یکدیگر را متوقف نمایند، وی چت (پیغام رسان متعلق به تنسنت) اعلام نمود به کاربران اجازه می دهد به لینک پلتفرم های دیگر دسترسی یابند.

وی چت از دستور رگولاتور چینی اطاعت کرد

این شرکت فناوری چینی پیش از این لینک ها و سرویس های رقبایش را در پلتفرم های خود ممنوع نموده بود. اما دوشنبه هفته گذشته وزارت صنعت و اطلاعات فناوری چین به شرکت ها دستور داد تا این اقدام را متوقف نمایند. به گفته این رگولاتور چنین اقدامی روی تجربه کاربر از سرویس ها تأثیر می گذارد و حقوق مشتری را نقض می نماید.

اقدام این وزارتخانه بخشی از یک کوشش وسیع تر در این کشور برای قانونمندسازی صنعت فناوری است.

وی چت در بیانیه ای بیان کرد در چند مرحله تغییراتی ایجاد می نماید. این پیغام رسان در وهله نخست به کاربران اجازه می دهد با آپدیت نو در چت های خصوصی به لینک ها دسترسی یابند. البته وی چت همچنان از روش های بازاریابی تهاجمی جلوگیری می نماید.

این طرح براساس قوانین و با تأیید مقامات قانونگذاری انجام می گردد. دربیانیه وی چت آمده است: همزمان وی چت برای اجرای این دستور العمل و آنالیز امکانات فنی استفاده از سرویس های خود در پلتفرم های دیگر با شرکت های اینترنتی همکاری می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8608

به "وی چت از دستور رگولاتور چینی اطاعت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وی چت از دستور رگولاتور چینی اطاعت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید