ناصری: صنعت نفت از غیبت طرفداران ضربه شدیدی خورد، نتایج هفته های گذشته باعث اُفت روحی تیم ما شده بود

به گزارش مجله هاستفا، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبان گفت: غیبت طرفداران در استادیوم ها به تیم های پرتماشاگر ضربه زد و ما هم از این موضوع ضربه شدیدی خوردیم.

ناصری: صنعت نفت از غیبت طرفداران ضربه شدیدی خورد، نتایج هفته های گذشته باعث اُفت روحی تیم ما شده بود

عبدالله ناصری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم ما خوب است و اردویی که در تهران برگزار کردیم قطعاً به تیم ما از لحاظ تاکتیکی یاری خواهد نمود. به علت نتایجی که صنعت نفت در هفته های گذشته گرفته بود از لحاظ روحی با مشکل روبرو شده بودیم و این نتایج باعث اُفت روحیه بازیکنان شده بود، ولی این اردو یاری کرد تا شرایط تیم ما از لحاظ روحی و فنی بهتر گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطر نشان کرد: ما سال جاری در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم، ولی در ادامه بحران اقتصادی باعث شد تا شرایط برای تیم مان سخت گردد و نتایجی که گرفتیم چندان خوب نبود. در برخی از بازی ها هم اشتباهاتی داشتیم و البته گاهی اوقات هم به شدت بدشانس بودیم. حالا فرصت مناسبی را در اختیار داریم تا در بازی های به جامانده خیلی خوب امتیاز بگیریم و خودمان را در جدول چند رتبه بالاتر ببریم.

ناصری با اشاره به غیبت طرفداران فوتبال در استادیوم ها توضیح داد: در حال حاضر در بیشتر کشورهای اروپایی تماشاگران به استادیوم می فرایند و در جام ملت های اروپا هم شاهد هستیم که طرفداران در استادیوم ها حاضر هستند. امیدوارم شرایط در ایران هم طوری پیش برود که خیلی زود طرفداران فوتبال به استادیوم ها بیایند، چون فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد. ما واقعاً در بازی های خانگی از حمایت طرفداران به خوبی بهره می بریم و صنعت نفت در این مدت از غیبت طرفداران در استادیوم ضربه شدیدی خورده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7939

به "ناصری: صنعت نفت از غیبت طرفداران ضربه شدیدی خورد، نتایج هفته های گذشته باعث اُفت روحی تیم ما شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصری: صنعت نفت از غیبت طرفداران ضربه شدیدی خورد، نتایج هفته های گذشته باعث اُفت روحی تیم ما شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید