مشاور شهرداری منطقه 10 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شد

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - محمد مومنی، مشاور شهردار و مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 10 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شد.

مشاور شهرداری منطقه 10 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، محمد مومنی مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 10 به اسم عضو نو هیات مدیره استقلال انتخاب و معرفی گردید.

لازم به ذکر است پس از کش و قوس های فراوان در کادر مدیریت باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان با استعفای احمد مددی مدیرعامل سابق این باشگاه، اعضای نو هیات مدیره انتخاب و معرفی گردیدند.

لازم به ذکر است علاوه بر محمد مومنی، مهدی افضلی، مجتبی عبداللهی و مصطفی آجورلو به اسم اعضای هیت مدیره معرفی گردیدند و آجرلو هم به اسم مدیرعامل نو باشگاه استقلال انتخاب شد.

شایان ذکر است محمد مومنی یکی از پیشکسوت های قدیمی و محبوب باشگاه استقلال است و سابقه قابل توجهی در این باشگاه دارد. مومنی در دوران بازیگری خود، 2 فصل در جمع آبی پوشان حضور داشت و پس از آن لژیونر شد.

محمد مومنی بعلاوه در یک دوره مدیریت آموزشگاه باشگاه استقلال را بر عهده داشته است و دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی و دانشجوی دکترای تربیت بدنی دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه می باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8779

به "مشاور شهرداری منطقه 10 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور شهرداری منطقه 10 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید