مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون برگزار نخواهد شد

به گزارش مجله هاستفا، در جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشود.

مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون برگزار نخواهد شد

فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در جلسه کمیته فنی فدراسیون مقرر شد مسابقات قهرمانی کشور سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نگردد و مسابقات رنکینگ کشوری نیز به جای سه مرحله در یک مرحله انجام گردد.

فریبا مددی اضافه کرد: مسابقات رنکینگ کشوری سال های گذشته در سه مرحله برگزار می گردد که سال جاری در یک مرحله برای بزرگسالان و یک مرحله برای جوانان انجام خواهد شد و ورزشکاران براساس امتیازاتی که در پنج مرحله رنکینگ کشوری (مرحله سرانجامی مسابقات سال 97، سه مرحله سال 98 و یک مرحله سال جاری) کسب نموده اند به انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.

وی درخصوص مسابقات دهه فجر گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد مسابقات بین المللی دهه فجر برگزار گردد از طرفی برگزاری این رقابت ها در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است و در صورت موافقت فدراسیون جهانی انجام می گردد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در سرانجام گفت: مسابقات المپیاد هم تحت نظر وزارت ورزش و جوانان انجام می گردد و دو هفته آینده جلسه فنی تیم های ملی و کمیته داوری برگزار می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4239

به "مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون برگزار نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون برگزار نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید