فعالیت 80 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به اهمیت و حساسیت کار تیم های بهداشتی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون، خواهان حمایت اقتصادی از آنان شد.

فعالیت 80 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی در نشستی با حضور سردار محمدحسین سپهر قائم مقام وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون و رؤسا و معاونان بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران، از آمادگی دانشگاه های علوم پزشکی تهران نسبت به افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون اطلاع داد و گفت: بعضی از مراکز پرازدحام در حال حاضر در دو شیفت کاری فعالیت می نمایند.

وی اضافه نمود: البته اضافه کردن شیفت کاری به مراکز واکسیناسیون احتیاجمند تأمین نیروی انسانی است.

زالی، جمعیت 14 میلیون و 800 هزار نفری استان تهران، تعداد بالای افراد بالای 60 سال، آمار بالای بیماران خاص از جمله تالاسمی، ام اس و هموفیلی و بعلاوه فعالیت 40 درصد جمعیت نیرو های بهداشتی کشور در تهران را از عواملی دانست که فرایند واکسیناسیون در استان تهران را نسبت به سایر استان ها متمایز و حساس می نماید.

وی با اشاره به فعالیت 80 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز اظهار کرد: احتیاج مراکز بهداشتی منطقه، اندازه جمعیت منطقه، اندازه جمعیت گروه سنی بالای 60 سال و اندازه مراجعه به مراکز بهداشتی قبل از شروع واکسیناسیون از جمله شاخص های ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران برای راه اندازی مراکز تجمیعی است.

زالی با اشاره به چالش ها و سختی های کار نیرو های انسانی مقیم در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بر ضرورت حمایت اقتصادی از نیرو های بهداشتی تاکید نمود.

وی با اشاره به فعال تر شدن سامانه پیامکی وزارت بهداشت، بر ضرورت سوق دادن مردم برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون طبق تاریخ اعلام شده در پیامک وزارت بهداشت تاکید نمود.

زالی بعلاوه انتشار بعضی اخبار نادرست در رسانه ها و شبکه های اجتماعی را موجب تشویش و نگرانی شهفرایندان برای تزریق واکسن اسم کرد و خواهان آگاهی بخشی به مردم شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8123

به "فعالیت 80 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 80 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید