عکاسان بین المللی برداشت زعفران خراسان جنوبی را به تصویر می کشند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دعوت از تورگردان های خارجی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در اوایل فصل بهار 94 عکاسان کشورهای چین، کره و ژاپن برای به تصویر کشیدن برداشت زعفران به استان سفر می نمایند.

عکاسان بین المللی برداشت زعفران خراسان جنوبی را به تصویر می کشند

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، غلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در بازدید نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: معرفی جذابیت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی در سطح های ملی و بین المللی شروع شده و تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: دعوت از تورگردان های خارجی در برنامه های ما واقع شده است و برنامه توسعه صنعت گردشگری را وزارت خارجه بر این دفتر محول نموده است که در این راستا کوشش می کنیم حداکثر بهره برداری از ظرفیت های خراسان جنوبی را انجام دهیم.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی از برگزاری نخستین تور اروپایی در اوایل بهار سال 94 اطلاع داد و گفت: نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی در نظر دارد بهار سال 94 عکاس های کشورهای ژاپن، کره و چین را به خراسان جنوبی دعوت کند.

ابراهیمی اضافه نمود: به این دلیل فصل بهار برای دعوت از عکاسان خارجی انتخاب شده است که بتوانند فصل برداشت زعفران را به تصویر بکشند و تبلیغاتی در راستای جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی انجام گردد.

وی با بیان اینکه گردشگری از اولویت های ما در این نمایندگی است، گفت: بعد از دعوت از سفیر سوئیس، سفیران کشورهای نیوزلند، تایلند و لهستان نیز به خراسان جنوبی سفر می نمایند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی از برگزاری همایشی در تهران با حضور 18 سفارتخانه اطلاع داد و گفت: یکی از برنامه های نمایندگی وزارت خارجه در خراسان جنوبی معرفی ظرفیت های استان است و تاکنون همایشی برای معرفی ظرفیت های خراسان جنوبی در تهران برگزار کردیم که در این همایش سفیران کشورهای آسیای شرقی و اروپا حضور داشتند.

ابراهیمی با بیان اینکه به دنبال تهیه بروشورهای انگلیسی و عربی هستیم، اضافه نمود: همچنین به دنبال این هستیم در خراسان جنوبی به زبان بین المللی صحبت کنیم وبه دنبال اعزام گروه های فرهنگی، موسیقی وتجاری به استان نیز هستیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی نخبگان در خراسان جنوبی توضیح داد: در بحث مدیریت شهری وانعقاد تفاهم نامه خواهر خواندگی خراسان جنوبی با کشورهای خارجی همایش ملی نخبگان را در استان برگزار می کنیم که در این همایش سرمایه گذاران و نخبگان علمی که خارج از استان زندگی می نمایند حضور دارند.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی از روابط فرهنگی دانشگاهی با کشورهای افغانستان، کشورهایی آمریکایی و اروپایی اطلاع داد.

ر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2051

به "عکاسان بین المللی برداشت زعفران خراسان جنوبی را به تصویر می کشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسان بین المللی برداشت زعفران خراسان جنوبی را به تصویر می کشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید