علیپور: هیچ وقت به خودم اجازه توهین به طرفدار پرسپولیس را نمی دهم، آن فرد طرفدار نبود

به گزارش مجله هاستفا، علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به فیلم منتشر شده از او هنگام درگیری لفظی با یک طرفدار اظهار داشت که آن فرد طرفدار نبوده است.

علیپور: هیچ وقت به خودم اجازه توهین به طرفدار پرسپولیس را نمی دهم، آن فرد طرفدار نبود

به گزارش خبرنگاران، فیلمی از علی علیپور منتشر شده است که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر پس از اظهارات فردی که نزدیک اتوبوس پرسپولیس ایستاده، توهین می نماید. علی علیپور در گفت وگویی کوتاه با سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: متأسفانه آن روز و در حالی که ما قصد داشتیم سوار اتوبوس شویم، فردی که تعیین بود به دنبال حاشیه است، مدام توهین می کرد وگرنه من هیچوقت به خودم اجازه توهین به هوادار پرسپولیس را نمی دهم.

وی اضافه نمود: من هر چه دارم از هواداران عزیز پرسپولیس دارم و همواره به خاطر حمایت های آنها خودم را مدیون شان می دانم. به همین دلیل هیچوقت حاضر نیستم دل هواداری را برنجانم، اما آن فردی که توهین می کرد معلوم بود هوادار پرسپولیس نیست و به دنبال حاشیه سازی است.

علیپور گفت: من کوچک همه هواداران پرسپولیس هستم. می دانم که آنها مسائل را خیلی خوب درک می نمایند و امیدوارم باز هم منت بر سرمان گذاشته و تا انتها فصل ما را حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1411

به "علیپور: هیچ وقت به خودم اجازه توهین به طرفدار پرسپولیس را نمی دهم، آن فرد طرفدار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: هیچ وقت به خودم اجازه توهین به طرفدار پرسپولیس را نمی دهم، آن فرد طرفدار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید