عزیزی خادم: تاریخی ترین و سرنوشت سازترین پیروزی تیم ملی رقم خورد، یکی از همدل ترین تیم های تاریخ را در اختیار داریم

به گزارش مجله هاستفا، رئیس فدراسیون فوتبال، پیروزی شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل تیم ملی بحرین را تاریخی ترین و سرنوشت سازترین بُرد تیم ملی ایران می داند.

عزیزی خادم: تاریخی ترین و سرنوشت سازترین پیروزی تیم ملی رقم خورد، یکی از همدل ترین تیم های تاریخ را در اختیار داریم

به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم درباره پیروزی 3 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین گفت: این پیروزی تاریخی را به ملت عظیم الشأن ایران تبریک می گویم. این پیروزی حاصل توکل همه عزیزان به خدا، توسل به مقربان درگاه الهی، دعای خیر ملت ایران، همراهی و هماهنگی بین کادر فنی، بازیکنان و دست اندرکاران در فدراسیون بود و صمیمانه از زحمات همه عزیزان و همه رسانه ها تشکر می کنم. عده قلیلی هستند که می خواستند تیم ملی پیروز نگردد، اما خوشحالی ملت عظیم ایران مهم بود.

وی با بیان اینکه میزبانی به ناحق از ایران گرفته شد، توضیح داد: به لطف و اذن خدا و توسل به مقربان درگاه الهی، تاریخی ترین نتیجه رقم خورد. تیم ملی سال ها مقابل بحرین پیروز نشده بود و ما حداقل سه یا چهار فرصت گلزنی دیگر داشتیم. این بُرد حاصل لطف حضرت حق بود و این تیم یکی از همدل ترین تیم های تاریخ است. امیدوارم با این انسجام و همدلی، بازی های بعدی را ببریم تا قلب ملت عزیز ایران را با این همه مسائل مالی که بخشی از آن به خاطر تحریم های ظالمانه است، شاد کنیم.

شکرگزار خداوندگار عالم هستیم که لطف او شامل حال تیم ملی و مردم ایران شد.، رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن بیان این جمله گفت: ان شاءالله در این مدت حمایت کنیم و برای شادی های بعدی، راهنمایی شده جلو برویم. تیم ملی رواج دهنده صداقت و همدلی است و نگاه آن وحدت گراست. از سلطانی فر تشکر می کنم و هر روز با او در ارتباط هستم. از نوبخت هم تشکر می کنم و این افراد، مشفقانه کنار مردم و فوتبال ملی هستند. امیدوارم این حمایت مستمر باشد و بتوانیم از این گروه صعود کنیم. امیدوارم این شادی را پس از بازی با عراق در سراسر ایران داشته باشیم.

عزیزی خادم در خصوص اینکه ایران به پیروزی در دیدارهای آینده احتیاج دارد، اعلام کرد: به پیروزی های دیگری احتیاج داریم، اما این بُرد از لحاظ تاریخی یکی از مهم ترین و سخت ترین پیروزی های تاریخ فوتبال ایران بود. ما میزبانی را از دست داده بودیم، در دور رفت به این تیم باختیم و ناخواسته ما را به زمینی بازگردند که در آن باخته بودیم. 20 سال بود که بحرین را نبرده بودیم و این برد خدایی بود. تیم ملی تاریخی ترین و سرنوشت سازترین پیروزی خود را کسب کرد.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد، در ادامه اعلام کرد: شانس صعود ما با رقم خوردن هر نتیجه ای دیگری به مراتب کم می شد، در پیش مقدماتی حذف می شدیم و جام ملت های آسیا را هم از دست می دادیم. این پیروزی شبیه معجزه بود و یکی از تاریخی ترین بُردها برای فوتبال ایران بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص احتمال سوختن یک نسل فوتبال ایران در صورت عدم صعود به جام جهانی 2022 گفت: شانس داریم که به اسم تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم تا هم نسل طلایی ما از بین نرود و هم فوتبال ما نمیرد. کرونا باعث شد فوتبال نیمه جان گردد، اگر به جام جهانی نمی رفتیم که فوتبال مُرده بود. بیایید همکاری، احترام، همگرایی و یاری به یکدیگر را به هم بیاموزیم. تیم ملی متعلق به مردم ایران است و کسی نمی تواند آن را مصادره کند. تیم ملی ورای سیاست بوده و عصاره انسجام ملی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8246

به "عزیزی خادم: تاریخی ترین و سرنوشت سازترین پیروزی تیم ملی رقم خورد، یکی از همدل ترین تیم های تاریخ را در اختیار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: تاریخی ترین و سرنوشت سازترین پیروزی تیم ملی رقم خورد، یکی از همدل ترین تیم های تاریخ را در اختیار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید