طلبکار، اموال بیمارستان امام خمینی را با خود برد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از تعطیلی بخش دیالیز این بیمارستان اطلاع داد و گفت: اخیراً یکی از طلبکاران بیمارستان با حکم قضایی وسایل آزمایشگاه میکرو بیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد.

طلبکار، اموال بیمارستان امام خمینی را با خود برد

به گزارش خبرنگاران، قاسم طاهری در گفت وگو با ایسنا، در مورد توقیف اموال بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: باوجودی که این برای کلان شهر کرج ، استان البرز یکی ضرورت محسوب می گردد اما مسائل آن همچنان ادامه دارد.

طاهری اضافه کرد: به دلیل پرداخت نشدن بدهی به یکی از پیمانکاران بیمارستان امام خمینی (ره)، طی چند روز گذشته این پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکرو بیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد، این اموال از طریق دو وانت از بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: هنوز بخش زیادی از بدهی های بیمارستان به چند پیمانکار دیگر پرداخت نشده و به همین دلیل احکام توقیف اموال دیگری هم وجود دارد، البته پیش ازاین یکی از پیمانکاران برای خارج کردن اموال یکی از بخش های بیمارستان اقدام نموده بود که کارکنان اجازه این کار را نداده بودند.

طاهری در ادامه از تعطیل شدن بخش دیالیز بیمارستان هم اطلاع داد و گفت: پیمانکار تأمین نماینده تجهیزات این بخش 9 میلیارد تومان طلب داشته اما در حال حاضر این میزان به 40 میلیارد تومان رسیده و به دلیل ادامه این بدهی، تجهیزات این بخش را توقیف و از هفته گذشته مانع از ادامه کار آن شده است.

وی اضافه کرد: تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به بهانه نبود صافی و پزشک اجرا شده است، این بخش پذیرای 30 بیمار دیالیزی بود که در این شرایط به بیمارستان های دیگر مراجعه می نمایند.

طاهری توضیح داد: یکی از بخش هایی که به بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اعتبار می داد بخش دیالیز بود و حالا این بخش تعطیل شده است.

این مسئول در مورد حقوق معوقه کارکنان بیمارستان هم اعلام نمود: تا به امروز دو حقوق معوقه به کارکنان پرداخت شده است، راه اندازی مجدد بیمارستان دغدغه اصلی کارکنان است و برای این کار باید تعرفه های بیمارستان از دولتی به خصوصی تبدیل گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2083

به "طلبکار، اموال بیمارستان امام خمینی را با خود برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلبکار، اموال بیمارستان امام خمینی را با خود برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید