شجاعیان: بابت حضور در لیست نهایی از کی روش تشکر می کنم، باید صندلی مان را ارتقا دهیم

به گزارش مجله هاستفا، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که باید کوشش کنیم تا با کسب نتیجه خوب مقابل هند و عمان صندلی فوتبال ایران را در رنکینگ جهانی ارتقا دهیم.

شجاعیان: بابت حضور در لیست نهایی از کی روش تشکر می کنم، باید صندلی مان را ارتقا دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، داریوش شجاعیان پیش از شروع تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی در اردوی جدید این تیم گفت: ابتدا باید سال نو را به تمام ایرانی ها تبریک بگویم. جا دارد از کارلوس کی روش هم تشکر کنم که من را به اردوی نهایی تیم ملی دعوت کرد. خدا را شکر توانستم نظر او را جلب کنم تا بین بازیکنان خوب کشورمان باشم.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانم توانایی هایی را که از خودم در لیگ نشان داده بودم در تیم ملی هم نشان دهم و به تیم ملی خدمت کنم. تمرینات ما در دور جدید از امروز شروع شده و ما باید زیر نظر کی روش و کادر فنی تیم ملی کوشش کنیم تا در بازی های پیش رو نتیجه خوبی بگیریم و صندلی مان را در رنکینگ جهانی ارتقا دهیم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار مقابل هند و اینکه چه شناختی از این تیم دارد، گفت: ما هنوز حریفان مان را بررسی نکرده ایم، چون تازه به اردو رسیده ایم. قطعاً در روزهای آینده کادر فنی بررسی تیم هند را به ما نشان می دهد تا با شناخت کافی از این تیم امتیازات لازم را در بازی مقابل آن بگیریم.

شجاعیان درباره اینکه لژیونرها از این اردو به تمرینات اضافه شدند، گفت: واقعاً همه بازیکنان تیم ملی خوب هستند، از جمله لژیونرها که به این اردو اضافه شده اند. من در کنار تمام بازیکنان کوشش می کنم تا شرایطی که داشتم در تمرینات تکرار کنم و نظر کادر فنی تیم ملی جلب گردد تا بتوانم برای تیم ملی بازی کنم.

وی درباره اینکه تیم ملی بازی راحتی مقابل هند و عمان خواهد داشت، اعلام کرد: نمی توان گفت بازی راحتی داریم. ما باید هر دو بازی را جدی بگیریم و با تمام قدرت وارد زمین شویم و اگر هم قرار است برنده شویم با تفاضل گل خوب از زمین بیرون بیاییم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1254

به "شجاعیان: بابت حضور در لیست نهایی از کی روش تشکر می کنم، باید صندلی مان را ارتقا دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: بابت حضور در لیست نهایی از کی روش تشکر می کنم، باید صندلی مان را ارتقا دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید