رئیس هیئت مدیره هواوی مدعی شد: آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن ما به جاسوسی ندارد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس هیئت مدیره هواوی در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد که آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن هواوی به جاسوسی ندارد و صرفا بر اساس بعضی مدارک بی اساس اقدام به اتهام زنی علیه هواوی می نماید.

رئیس هیئت مدیره هواوی مدعی شد: آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن ما به جاسوسی ندارد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گو پینگ رئیس هیئت مدیره هواوی می گوید: شرکت ما هیچ یک از اتهاماتی را که آمریکایی ها به ما نسبت می دهند قبول نداریم و هیچ شواهدی وجود ندارد که ادعاهای جاسوسی ما در خصوص آمریکا را تایید کند.

نظرات گو پینگ به کنایه ایالات متحده اشاره دارد که مدعی شده بود هواوی به وسیله زیرساخت های خود جاسوسی می نماید افزون بر این بر اساس همین ادعا بسیاری از متحدان ایالات متحده نیز استفاده از زیرساخت های 5G را محدود نمایند.

انتظار می رود که اینترنت بی سیم 5 گیگابایتی با استفاده از تکنولوژی های جدید مانند اتومبیل های خود ران و اینترنت اشیاء به زودی یک اقتصاد دیجیتالی به پا نموده و دنیا را متحول کند.

با این وجود ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که ایالات متحده احتیاجی به اینترنت 5G تامین شده از سوی هواوی ندارد چرا که چینی ها در صدد جاسوسی از تجهیزات امنیتی ایالات متحده هستند.

با همه تحریم ها و فشارهای ایالات متحده، به نظر می رسد به زودی شاهد حضور اینترنت نسل پنجم هواوی در بعضی کشورهای اروپایی مثل بریتانیا خواهیم بود. گو پینگ در این خصوص گفت: برای ساخت یک سیستم که همه ما بتوانیم به آن اعتماد کنیم، ما احتیاج به هماهنگی مسئولیتها، استانداردهای یکپارچه و مقررات روشن داریم.

وی ادامه داد: ما می توانیم با افتخار بگوییم که اینترنت 54 امن تر از 4G است.به عنوان فروشنده، ما شبکه های حمل و نقل را اجرا نمی کنیم و ما اطلاعات حامل را در اختیار نداریم.

در حال حاضر افزون بر ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلیس و آلمان، ممنوعیت های احتمالی موجود در تجهیزات 5G هواوی را دنبال می نمایند.

این در حالی است که گو گفت: در اینجا، اجازه دهید این را در روشن ترین حد ممکن بیان کنم، هواوی هیچ وقت و به هیچ وجه کاری خلاف امنیت مردم نمی نماید و ما هرگز اجازه نخواهیم داد که این اتفاق در تجهیزات ما رخ دهد. ما این مسئولیت را بسیار جدی می گیریم. اتهام امنیتی ایالات متحده در خصوص زیرساخت های 5G ما صحت ندارد و شواهدی نیز در این خصوص وجود ندارد و تمامی ادعاهای ایالات متحده ناروا است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1435

به "رئیس هیئت مدیره هواوی مدعی شد: آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن ما به جاسوسی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت مدیره هواوی مدعی شد: آمریکا هیچ مدرکی برای متهم کردن ما به جاسوسی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید