دفاتر پیشخوان برای ثبت اطلاعات در سامانه ارزیابی 48 ساعت فرصت دارند

به گزارش مجله هاستفا، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه دفاتر پیشخوان برای ثبت اطلاعات خود در سامانه ارزیابی 48 ساعت بیشتر فرصت ندارند، گفت: احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

دفاتر پیشخوان برای ثبت اطلاعات در سامانه ارزیابی 48 ساعت فرصت دارند

شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه دفاتر پیشخوان برای ثبت اطلاعات در سامانه ارزیابی 48 ساعت فرصت دارند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در آغاز کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می نمایند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را تعیین می نماید که در این رابطه باید بگویم دفاتر پیشخوان از زمان یک ماهه اکنون 48 ساعت بیشتر فرصت ندارند تا بر اساس دستورالعمل ها اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل نمایند.

وی اضافه نمود: اگر بعضی از دفاتر اطلاعات خود را در سامانه وارد ننمایند به عنوان دفاتری که رتبه آنها 3 است معرفی می شوند و تا 6 ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح نمایند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

تمامی دفاتر پیشخوان استاندارد های لازم را دارند

وی اضافه نمود: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای 6936 دفتر پیشخوان شهری و922 دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد احتیاج هستند. به طوری که سنجه های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.

دستگاه های اجرایی دارای خدمات الکترونیکی هستند

طبق تکلیفی که دولت برای دفاتر پیشخوان ابلاغ نموده است تمامی دستگاه های اجرایی که دارای خدمات الکترونیکی هستند باید خدمات خود را به وسیله دفاتر پیشخوان انجام دهند که این خدمات به طور کلی بیش از 500 خدمت است که باید طی فرایندی اینتسط دفاتر ارائه گردد اما در حال حاضر بیش از 200 خدمت توسط دفاتر ارائه می گردد که به مرور زمان باید به 500 خدمت افزایش یابد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4232

به "دفاتر پیشخوان برای ثبت اطلاعات در سامانه ارزیابی 48 ساعت فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاتر پیشخوان برای ثبت اطلاعات در سامانه ارزیابی 48 ساعت فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید