حادثه در معدن سرتیتان گیلانغرب ، 6 کشته و مصدوم؛ حال دو نفر وخیم است

به گزارش مجله هاستفا، حادثه در معدن سرتیتان گیلانغرب موجب مرگ یک معدن کار و مصدوم شدن 5 تن دیگر شد. فرماندار این شهرستان حال دو تن از مصدومان را وخیم اعلام کرده است.

حادثه در معدن سرتیتان گیلانغرب ، 6 کشته و مصدوم؛ حال دو نفر وخیم است

به گزارش خبرنگاران به تقل از فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در خصوص جزییات این حادثه، اظهار کرد: ساعت 12:45 دقیقه ظهر امروز خبر مبنی بر ریزش معدن در روستای سرتیتان در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب به نیروهای امدادی مخابره شد.

جلیل بالایی اضافه نمود: مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و خوشبتخانه توانستند افراد گرفتار شده را نجات دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه افراد حادثه دیده 4 نفر بوده اند، ادامه داد: خوشبتخانه تمامی افراد گرفتار شده نجات پیدا کرده اند و به بیمارستان های شهرستان گیلانغرب و قصرشیرین اعزام شدند.

وی اضافه نمود: جزییات دقیق حادثه را متعاقباً اعلام خواهیم کرد، اما ریزش معدن و قطعی تهویه موجب این حادثه شده است، در حال حاضر بنده و رئیس جمعیت هلال احمر استان بنابر دستور استاندار راهی قصرشیرین هستیم.

  • هلال احمر: یک نفر فوت شده است

در همین خصوص، عادل شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار کرد: امروز 13 تیرماه بر اساس گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان کرمانشاه مبنی بر ریزش معدن در شهرستان گیلانغرب روستای سرتیتان، 3 تیم عملیاتی از شهرستان های گیلانغرب و با توجه به شرایط مصدومین برای اعزام هرچه سریع تر به مرکز درمانی یک تیم واکنش سریع از هلال احمر استان به وسیله بالگرد به منطقه حادثه اعزام شد.

وی گفت: تا این لحظه، عملیات آواربرداری ازسوی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و متاسفانه یک نفر از مصدومین به علت شدت جراحات فوت شده است.

  • فرماندار گیلانغرب:حال دو نفر وخیم اعلام شده است

کوروش محمودیان، فرماندار شهرستان گیلانغرب هم در خصوص جزییات این حادثه، گفت: علت حادثه گازگرفتگی اعلام شده است و تماس امدادی به همین دلیل بوده است، در این حادثه یکی از کارگران معدن به علت خفگی جان خود را از دست می دهد و چند نفر دیگر دچار مسمومیت می شوند که حال 2 تن از از آنها وخیم گزارش شده است.

  • بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شد

محمد رضایی، مدیر روابط عمومی هلال احمر استان نیز اظهار کرد: در پی ریزش معدن زغال سنگ بیتومین در روستای سرتیتان از توابع بخش مرکزی گیلانغرب 7 تن دچار گازگرفتگی شدند.

وی اضافه نمود: این حادثه ظهر امروز رخ داد که متاسفانه یکی از مصدومان حادثه به علت وخامت حال فوت شده و 5 تن دیگر توسط آمبولانس های هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.

رضایی بیان کرد: برای نجات یک نفر از مصدومان که حال عمومی مناسبی نداشت، بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به منطقه اعزام شد.

  • ریزش معدن در روستای سرتیتان گیلانغرب

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4459

به "حادثه در معدن سرتیتان گیلانغرب ، 6 کشته و مصدوم؛ حال دو نفر وخیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه در معدن سرتیتان گیلانغرب ، 6 کشته و مصدوم؛ حال دو نفر وخیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید