جمعیت الوفاق بحرین: به مبارزه با استبداد و فساد آل خلیفه ادامه خواهیم داد

به گزارش مجله هاستفا، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در سالگرد تاسیس خود تاکید نمود که همراه مردم و نیروهای زنده و پویای جامعه به مبارزه با استبداد رژیم آل خلیفه و فساد ادامه خواهد داد.

جمعیت الوفاق بحرین: به مبارزه با استبداد و فساد آل خلیفه ادامه خواهیم داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در بیانیه ای به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس خود گفت: جمعیت وفاق در هفتم نوامبر سال 2001 میلادی تاسیس شد که تاسیس آن بعد از مرحله ای از مبارزات ملی طولانی رقم خورد.

این جمعیت بر وحدت سرزمینی و استقلال و حاکمیت بحرین، تعهد خود به دغدغه های مردم، پاسداری از بافت ملی متنوع بحرین و زندگی مشترک، روابط ریشه دار و مستحکم بحرین با عمق عربی و اسلامی و نیز روابط متوازن این کشور با دنیا تاکید نمود.

الوفاق با تاکید بر دیدگاه ملی و اسلامی و موضع ثابت خود در حفاظت از اموال عمومی و دارایی های عمومی و خصوصی، عدالت در توزع ثروت، تامین کرامت و حقوق بشر برای همه مردم بحرین و حمایت از منافع آنها و تکیه به معیارهای زمامداری مطلوب و تکثرگرایی و رقابت و شایسته سالاری، طرح ملی فراگیر خود را شراکت سیاسی واقعی برای پاسداری از حقوق ملت و حفاظت از آزادی کشور دانست و اضافه کرد: پاسداری از هویت ملی، رد تجارت با میهن به وسیله سیاست اعطای تابعیت به خارجی ها و سلطه بر اراضی و دست اندازی به اموال و ثروت ملی به وسیله غصب و غارت را خواسته ای ریشه ای و بی برو برگرد دانست.

جمعیت وفاق تاکید نمود: برنامه این جمعیت در مبارزه با فساد و اصلاح راستا و بازگردادندن کشور به راه درست در افزایش سطح معیشتی شهروندان و توسعه اشتغال و سرمایه گذاری و حقوق ها و پیوند دادن بخش آموزش با مشاغل و بالابردن سطح مالی و فضای کسب و کار و تجارت و ایجاد فرصت های راهبردی برای کاهش تکیه بر نفت به عنوان تقریبا تنها منبع درآمد کشور است.

این جمعیت در بیانیه خود به ملت بزرگ بحرین درود و تهنیت فرستاد و به نقش شیخ علی سلمان دبیرکل این جمعیت برای خدمت تمام عیار به مردم و نیز بازداشت شدگان آزاده و شهدای راه آزادی در این کشور اشاره نمود.

جمعیت وفاق همچنین از نیروهای ملی موثر در راستا مبارزه در راه تحقق اهداف مردم تقدیر و تاکید نمود که این جمعیت همراه با ملت و همه نیروهای پویا و زنده در طرح خود گام بر می دارد و این کار را در چارچوب روش ملی مستحکم و مبتنی بر دفاع تمام عیار از حقوق مردم و مقابله با طرح خرابکارانه و ویرانگر نهاد قدرت انجام می دهد. نهاد قدرت طرح خرابکارانه و ویرانگر خود را به وسیله استبداد و تکروی و به حاشیه راندن شهروندان و سرقت امول عمومی و تهی کردن نهادها از کارکرد خود و تبدیل آنها به نهادهای خدمتگذار دیکتاتوری و بازی با قانون برای سلطه گری بیشتر انجام می دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1417

به "جمعیت الوفاق بحرین: به مبارزه با استبداد و فساد آل خلیفه ادامه خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت الوفاق بحرین: به مبارزه با استبداد و فساد آل خلیفه ادامه خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید