جزئیات شروط ذوب آهن برای منصوریان، چند بازیکن کنار گذاشته می شوند

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن روز دوشنبه با حضور علیرضا منصوریان تشکیل شد. خروجی این جلسه که روی سایت باشگاه هم نهاده شد ادامه کار منصوریان در ذوب آهن به صورت مشروط بود و به این مربی حداکثر تا انتها نیم فصل فرصت داده شد تا امتیازات مدنظر باشگاه را کسب کند.

جزئیات شروط ذوب آهن برای منصوریان، چند بازیکن کنار گذاشته می شوند

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگوی امروز خود با خبرنگاران گفت که این شروط فقط از سوی باشگاه نبوده و بیشترین شرط ها را خود منصوریان گذاشته است!

جزئیات این شروط هم باتوجه به قراردادی که منصوریان با ذوب آهن دارد -علیرغم اینکه هنوز در این فصل دریافتی نداشته است- جالب توجه است.

منصوریان در جلسه هیات مدیره تاکید نموده که به تیمش ایمان دارد و می تواند ذوب آهن را از بحران خارج کند. مدیران باشگاه هم ابقای منصوریان را مشروط به کسب 12 امتیاز در پنج مسابقه باقیمانده تا خاتمه نیم فصل می نمایند.

با توافق اجرا شده، در صورتی که منصوریان نتواند این امتیازات را بگیرد حق دریافت کل قراردادش را ندارد و بدون آنکه هزینه اقتصادی روی دست باشگاه بگذارد، از ذوب آهن کنار می رود.

علاوه بر این درباره کیفیت برخی از بازیکنان حاضر در تیم هم صحبت هایی در جلسه هیات مدیره به میان می آید و احتمال اینکه چند بازیکن از تیم منصوریان کنار گذاشته گردد، زیاد است.

جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادر فنی هم به خاطر نتایج کسب شده از دیگر مصوبات جلسه هیات مدیره بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1562

به "جزئیات شروط ذوب آهن برای منصوریان، چند بازیکن کنار گذاشته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات شروط ذوب آهن برای منصوریان، چند بازیکن کنار گذاشته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید