شرح طارمی درباره مصدومیت امیری، برای اولین بار بحرین را در کشورش بردیم، پرچم های باشگاهی را کنار بگذارید

به گزارش مجله هاستفا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تمام 26 بازیکن ایران ستاره هستند و فقط او یا سردار آزمون ستاره نیستند.

شرح طارمی درباره مصدومیت امیری، برای اولین بار بحرین را در کشورش بردیم، پرچم های باشگاهی را کنار بگذارید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از فزونی 3 بر صفر ایران مقابل بحرین گفت: همین که توانستیم پیروز شویم و دل مردم را شاد کنیم، عظیم ترین نعمت برای ما بود.

وی درباره نیمه اول و دوم متفاوت ایران گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، ما احتیاج داشتیم که با این شرایط خودمان را وفق دهیم. ما می توانستیم در نیمه اول هم گل بزنیم و با توجه به شرایط بازی اگر در 90 دقیقه یک گل هم می زدیم و پیروز می شدیم، برای مان کافی بود. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم و پیروز شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این سؤال که گویا بازیکنان بحرین از بازی کردن کنار او به اسم زننده زیباترین گل لیگ قهرمانان اروپا به چلسی لذت می بردند، گفت: این لطف شماست، اما در پاسخ به بازیکن پیشین بحرین که گفته بود تیم ایران بازیکن سرشناس ندارد، باید بگویم که تمام بازیکنان ایران در آسیا شناخته شده هستند. بهتر است که او درباره تیم خودش صحبت کند. من توهینی به کسی نمی کنم، اما بازیکنان ایران را بیشتر جهان می شناسند، نه فقط من، بلکه تمام بازیکن ایران را می گویم.

طارمی درباره درخشش خودش در این مسابقه که با دو پاس گل و یک گل همراه بود، اعلام کرد: همه خوب بودند و کنار هم جنگیدیم و کوشش کردیم. از دروازه تا خط حمله، همه پشت هم بودیم. امیدوارم دو بازی به جامانده را هم ببریم. بازی کامبوج نسبت به بازی با عراق آسان تر است و بازی اصلی ما با عراق خواهد بود که در آن بازی نشان می دهیم کدام تیم به اسم تیم اول و کدام تیم به اسم تیم دوم صعود می نماید. اهل کری خواندن نیستم و این صحبت من هم کری خوانی نیست، اما یکی از بازیکنان آنها (عراق) صحبتی نموده بود که در جواب او می گویم.

وی بعلاوه ادامه داد: فکر کنم در کل تاریخ برای اولین بار در منامه بحرین را شکست دادیم. هدف ما شاد کردن دل مردم بود و اینکه شاید با یک برد یکی دو روز غم شان را فراموش نمایند، برای ما کافی است. اینکه بتوانیم آنها را شاد کنیم و با انرژی که خود مردم به ما می فرستند، بتوانیم آنها را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برنامه بحرینی ها کنترل ستاره هایی تیم ملی از جمله او و سردار آزمون بود، گفت: ستاره های تیم ما 26 بازیکنی هستند که اینجا در اردوی تیم ملی حضور دارند. همه بازیکنان می توانند به ما یاری نمایند و چه کسانی که در بازی قبلی بازی کردند یا این بازی، ستاره هستند. وظیفه من پاس گل دادن و گل زدن است و وظیفه سردار هم گل زدن است و سایر بازیکنان هم جور ما را کشیدند و خوب دفاع کردند. فقط بحث کنترل من یا X و Y نبود، بلکه همه بازیکنان تیم ایران ستاره هستند.

طارمی گفت: از مردم می خواهم این چند روز پرچم باشگاهی خودشان را کنار بگذارند و تیم ملی را حمایت نمایند. بازی عراق مهمترین بازی چند سال اخیر فوتبال ماست و همه حمایت نمایند که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امیدوارم که همه فقط به بازی با عراق فکر نمایند.

وی درباره شرایط وحید امیری هم که در بازی مصدوم شد، اعلام کرد: همه صحیح و سلامت هستند و وحید امیری هم گرفتگی کوچکی از ناحیه همسترینگ دارد که امیدواریم او بتواند تیم ملی را در بازی با عراق همراهی کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8241

به "شرح طارمی درباره مصدومیت امیری، برای اولین بار بحرین را در کشورش بردیم، پرچم های باشگاهی را کنار بگذارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح طارمی درباره مصدومیت امیری، برای اولین بار بحرین را در کشورش بردیم، پرچم های باشگاهی را کنار بگذارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید