ترامپ: پیروزی جانسون پیغام آور پیروزی من است

به گزارش مجله هاستفا، ایسنا نوشت: رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، پیروزی نخست وزیر انگلیس در انتخابات بزرگ روز پنجشنبه حاکی از شانس خوب پیروزی وی در انتخابات 2020 آمریکا خواهد بود.

ترامپ: پیروزی جانسون پیغام آور پیروزی من است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: می خواهم این پیروزی بزرگ را به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس تبریک بگویم. به نظر من این می تواند پیغام آور آنچه در کشور ما رخ خواهد داد، باشد.

حزب محافظه کاران انگلیس به رهبری جانسون توانست در انتخابات پارلمانی روز پنجشنبه در مقابل حزب کارگر پیروز گردد، آن هم در انتخاباتی که فرایند بریگزیت برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برآن سایه انداخته بود.

ترامپ نیز در حال حاضر برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 میلادی مبارزه می نماید؛ انتخاباتی که به دوقطبی ترین رقابت انتخاباتی در آمریکا در دهه های اخیر تبدیل شده است.

ترامپ و جانسون عمدتا یک سبک سیاسی غیرمتعارف و سیاست های دیپلماتیک خود رای را دنبال می نمایند.

در سال 2016 میلادی رای دهندگان انگلیسی در رفراندومی از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا حمایت کردند و این تصمیم کمی پیش از آن اتخاذ شد که رای دهندگان آمریکایی در اقدامی غیرمنتظره ترامپ را برای ورود به کاخ سفید در مقابل هیلاری کیلینتون انتخاب کردند.

310 310

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2040

به "ترامپ: پیروزی جانسون پیغام آور پیروزی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پیروزی جانسون پیغام آور پیروزی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید