بنزما: امباپه خودش گفت که به رئال مادرید می رود

به گزارش مجله هاستفا، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید در پیوستن کیلیان امباپه به این تیم تردیدی ندارد.

بنزما: امباپه خودش گفت که به رئال مادرید می رود

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد.

رئالی ها که در آخرین کوشش خود پیشنهادی 200 میلیون یورویی به PSG دادند، در ماه ژانویه می توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش قرارداد امضا نمایند تا او را در تابستان آینده به اسم بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

کریم بنزما در گفت وگو با نشریه فرانسوی اکیپ گفت: امباپه خودش به من گفت که به رئال مادرید ملحق خواهد شد. او می خواهد چیز دیگری ببیند. روزی او برای رئال بازی خواهد نمود. نمی دانم چه زمانی، اما او به رئال مادرید خواهد آمد. فقط مسئله زمان مطرح است.

وی بعلاوه در تمجید از تیم تحت راهنمایی کارلو آنچلوتی گفت: رئال مادرید هنوز هم برترین باشگاه در دنیا است. بازسازی یا عدم بازسازی تیم، ما حالا فوتبال نوینی را ارائه می کنیم، نسلی نو با بازیکنان تازه. ما باید روی بازیکنان تازه سرمایه گذاری کنیم، از این رو آنها روزی فوتبالیست های بزرگی خواهند شد.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید توضیح داد: من در رئال هستم تا به این دست بازیکنان یاری کنم. می خواهم باعث پیشرفت آنها شوم. وقتی شما در پیشرفت دیگران نقش داشته باشید، باعث پیشرفت تیم می شوید و این باعث رضایت شما می گردد.

بنزمای 33 ساله که نامش سال جاری در بین نامزدهای دریافت توپ طلاست، در این مورد هم گفت: وقتی جاه طلب هستیم، باید به توپ طلا فکر کنیم.

مهاجم فرانسوی رئال مادرید فصل جاری را طوفانی شروع نموده و در 9 بازی از رقابت های مختلف، آمار 9 گل زده و هفت پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8777

به "بنزما: امباپه خودش گفت که به رئال مادرید می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما: امباپه خودش گفت که به رئال مادرید می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید