برادرم مستحق مرگ به خاطر 20 دلار نبود

به گزارش مجله هاستفا، برادر جورج فلوید با حضور در نشست استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، عنوان نمود که برادر او مستحق مرگ به خاطر 20 دلار پول نبوده است.

برادرم مستحق مرگ به خاطر 20 دلار نبود

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، برادر جورج فلوید، روز چهارشنبه در نشست استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، فیلونیس فلوید، برادر جورج فلوید، با حضور در این جلسه استماع، خطاب به نمایندگان آمریکایی گفت که برادرش مستحق مرگ به خاطر یک اسکناس 20 دلاری نبود.

وی با حضور در این جلسه، ضمن پاسخ به سؤالات نمایندگان آمریکایی، نظرات شخصی خود را نیز ابراز کرد.

این جلسه در حالی برگزار گردید که آمریکا در دو هفته گذشته، بعد از قتل جورج فلوید به دست یک مأمور پلیس سفیدپوست، شاهد ناآرامی ها و اعتراضات مردمی بوده است.

برادر جورج فلوید به قانونگذاران آمریکایی گفت: جورج در آن روز به هیچ کسی آسیب نزد. او مستحق مرگ به خاطر 20 دلار پول نبود. من از شما می پرسم. آیا ارزش یک مرد سیاهپوست همین بود؟ 20 دلار؟ الان سال 2020 است. دیگر بس است.

وی در ادامه خطاب به این قانونگذاران گفت: اینکه مرگ او بی نتیجه باقی نماند به عهده شماست.

فیلونیس فلوید ضمن تأکید بر اینکه نادیده گرفته شده از قانو نگذاران آمریکایی خواست تا به درخواست او و خانواده اش و کسانی که در خیابان ها در سرتاسر دنیا ریخته اند گوش دهند.

رویترز در خاتمه این خبر نوشت، این جلسه استماع همچنین اختلافات در کنگره و در کشور آمریکا بین حامیان تغییر در عادت های پلیس و دفاع کنندگان از اقدامات نهادهای اجرای قانون در این کشور را نشان داد.

دوشنبه دو هفته گذشته قتل جورج فلوید به دست یک مأمور پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپولیس و پخش فیلم مربوط به آن، احساسات مردم آمریکا را جریحه دار کرد آنها را به اعتراض علیه نژادپرستی پلیس آمریکا ترغیب کرد. مردم دنیا نیز به حمایت از این معترضان در کشور های خود به تظاهرات پرداختند. گفته می گردد فلوید به دلیل جعل یک اسکناس 20 دلاری توسط پلیس بازداشت شده بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4274

به "برادرم مستحق مرگ به خاطر 20 دلار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادرم مستحق مرگ به خاطر 20 دلار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید