امری: احتیاج به بازیابی اعتماد به نفس مان داریم

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال معتقد است تیمش به لحاظ اعتماد به نفس دچار افت شده و کسب یک پیروزی می تواند اوضاع تیمش را بهتر کند.

امری: احتیاج به بازیابی اعتماد به نفس مان داریم

به گزارش خبرنگاران، اونای امری که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری خانگی از گروه F لیگ اروپا با نتیجه 2 بر یک مغلوب اینتراخت فرانکفورت شدند تا هفتمین بازی بدون برد خود را در رقابت های مختلف تجربه نمایند، گفت: شایسته کسب نتیجه بهتری بودیم. در نیمه اول بازی را تحت کنترل داشتیم و یک گل به ثمر رساندیم. از عملکردمان در نیمه اول راضی بودیم و نیمه دوم را هم خوب آغاز کردیم و احتیاج به زدن گل دوم داشتیم، اما پس از گذشت 15 دقیقه کنترل بازی را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم. در ادامه هم دو بازیکن ما مصدوم شدند و نتوانستیم تغییرات هجومی مدنظرمان را در تیم انجام دهیم.

وی افزود: تمامی انتقاداتی که به من و تیم می گردد را درک می کنم. روزهای خوبی را تجربه نمی کنیم. احتیاج به کسب پیروزی و بازیابی اعتماد به نفس مان داریم. بهتر از چیزی هستیم که خودمان را نشان می دهیم. اعتماد به نفس مان را از دست داده ایم و احتیاج به کسب پیروزی داریم، اما واکنش بازیکنانم در نیمه اول خوب بود.

سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن که در آستانه اخراج از این تیم واقع شده است، گفت: به این فکر می کنم که چطور می توانم باعث بهبود عملکرد تیم شوم و چگونه می توانیم اعتماد به نفس بازیکنان را بازیابی کنیم. بازیکنان حالا کمی سرخورده هستند، اما اگر بتوانیم عملکردی که در نیمه اول این بازی را داشتیم، تکرار کنیم، می توانیم اوضاع را تغییر دهیم. اکنون کار من بررسی و سپس آماده سازی تیم برای بازی یکشنبه با نوریچ سیتی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1754

به "امری: احتیاج به بازیابی اعتماد به نفس مان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: احتیاج به بازیابی اعتماد به نفس مان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید