افتتاح فروشگاه صنایع دستی بوشهر در قطر

به گزارش مجله هاستفا، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از آغاز به کار فروشگاه صنایع دستی این استان در قطر خبر داد.

افتتاح فروشگاه صنایع دستی بوشهر در قطر

لیلا رحیمی با اعلام این خبر شرح داد: این فروشگاه به همت یکی از صنعتگران شهرستان دیلم با هدف معرفی و عرضه محصولات تولیدی صنایع دستی استان بوشهر در کشور قطر آغاز به کار کرده است.

او افزود: امیدواریم راه اندازی این فروشگاه، گام مثبتی در زمینه فراهم شدن صادرات بیشتر کالاهای صنایع دستی استان بوشهر باشد.

حمزه بهاگیر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دیلم نیز در این باره گفت: صنعتگران دیلمی به واسطه همجواری با خلیج فارس در رشته صنایع دستی دریایی فعال هستند که این موضوع سبب شده با تلاش یکی از همین صنعتگران، فروشگاهی در کشور قطر آغاز به کار کند و همزمان با عرضه محصولات تولیدی شهرستان با شناخت بازار و بازاریابی بهتر، موجب رونق تولید و بهبود شرایط اقتصادی در بین صنعتگران شود.

او با اشاره به اینکه محصولات موجود در فروشگاه های شهرستان دیلم تولید و به کشور قطر منتقل می شود، افزود: این فروشگاه در بندر الرویس قطر فعال است و محصولات خود را در دو رشته حصیر بافی و صنایع دستی دریایی به علاقه مندان عرضه می کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: دنیای سفر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1549

به "افتتاح فروشگاه صنایع دستی بوشهر در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح فروشگاه صنایع دستی بوشهر در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید