اسکارلت جوهانسون از ابرقهرمان آسیایی مغلوب شد

به گزارش مجله هاستفا، بیوه سیاه از شانگ چی بازنده شد و لقب پرفروش ترین فیلم دوران پساکرونا را به این ابرقهرمان آسیایی تقدیم کرد.

اسکارلت جوهانسون از ابرقهرمان آسیایی مغلوب شد

به گزارش ایرنا، فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه با عبور از سد همتای خود از دنیای سینمایی مارول، به پرفروش ترین فیلم سال 2021 و دوران پساکرونا تبدیل شد.

ماجراجویی شانگ چی با بازی سیمو لیو روز آدینه (2 مهر) با 3 میلیون و 590 هزار دلار فروش از سه هزار و 952 سانس به مجموع فروش 186 میلیون و 700 هزار دلار رسید که برای پشت سر گذاشتن بیوه سیاه کافی بود. فیلم بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون در ماه ژوئیه (تیر 1400) روی پرده سینما ها رفت و در مجموع حدود 183 میلیون و 500 هزار دلار فروخت.

شکستن این رکورد به وسیله فیلم شانگ چی، یک نقطه عطف مهم برای صنعت سینماداری است، چون این فیلم برخلاف بیوه سیاه و بسیاری از دیگر فیلم های تازه که براساس الگوی دوگانه همزمان در سینما ها و سرویس های استریم اکران شدند، منحصرا در سینما ها اکران شد.

شانگ چی اولین فیلم دنیای سینمایی مارول است که با تمرکز بر یک قهرمان آسیایی و به وسیله یک تیم آسیایی ساخته می گردد. داستین دنیل کرتون فیلمساز ژاپنی-آمریکایی کارگردانی این پروژه را برعهده داشته و دیوید کالاهام نویسنده چینی-آمریکایی زن شگفت انگیز 1984 فیلمنامه آن را نوشته است.

میشل یئو (مالزیایی)، آکوافینا (چینی-آمریکایی)، تونی لیانگ (اهل هنگ کنگ)، فالا چن (چینی- آمریکایی) و فلورین مانتینو هم از بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند. این فیلم داستان یک استاد هنر های رزمی به نام شانگ چی را روایت می نماید که پس از پیوستن به سازمان اسرار آمیز ده حلقه با گذشته ای که تصور می کرد پشت سر گذاشته، روبه رو می گردد.

پیش بینی ها از شرایط هفتگی گیشه آمریکا

براساس پیش بینی ها شانگ چی این هفته برای چهارمین هفته متوالی در صدر پرفروش ترین فیلم های گیشه آمریکای شمالی خواهد نشست و بین 12 تا 14 میلیون دیگر به مجموع فروش خود اضافه می نماید. این فیلم احتمالا این آخرهفته در گیشه آمریکا را با کمی اختلاف از مرز مجموع 200 میلیون دلار فروش به خاتمه خواهد رساند.

پیش بینی ها بعلاوه برآن است که فیلم ایوان هانسن عزیز با حدود 7 میلیون و 300 هزار دلار فروش در 3 هزار و 364 سانس پس از شانگ چی در صندلی دوم پرفروش ترین فیلم های این آخر هفته قرار گیرد. این فیلم موزیکال با بازی بن پلات، داستان یک نوجوان منزوی را روایت می نماید که با برقراری حس تعلق در عصر شبکه های اجتماعی مشکل دارد. این فیلم روز آدینه در سینما های آمریکا 3 میلیون و 200 هزار دلار فروش کرد.

پیش بینی می گردد فیلم مرد آزاد با بازی رایان رینولدز هم از شنبه تا دوشنبه (3 تا 5 مهر) با فروش حدود 4 میلیون دلار از 3 هزار و 175 سانس، رتبه سوم لیست پرفروش ترین های هفته را از آن خود کند و فیلم های مرد آبنباتی و گریه کن ماچو به ترتیب چهارم و پنجم شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8834

به "اسکارلت جوهانسون از ابرقهرمان آسیایی مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکارلت جوهانسون از ابرقهرمان آسیایی مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید