استقلال سخت ترین بازی لیگ را پیروز شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی پس از پیروزی 2بریک تیم استقلال تهران برابر میزبانش نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: می دانستیم که بازی سختی را برابر نساجی داریم و با توجه به مدل و بازی که ما انجام می دهیم بازی کردن در چمن مصنوعی راحت نبود.

استقلال سخت ترین بازی لیگ را پیروز شد

وی اضافه نمود: در زمین چمن مصنوعی سرعت توپ تحت کنترل نبود و خیلی سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، با بیان اینکه نساجی در نیمه اول، نیمه خوبی را پشت سرگذاشت و ما را تحت فشار قرار داد، اظهارکرد: در نیمه دوم، استقلال در واقع شبیه خودش شد و با تغییر ذهنیتی که در رختکن به بازیکنان دادیم توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

استراماچونی، اضافه نمود: نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و برای ما مهم بود که در سومین بازی بیرون از خانه در هفته های اخیر پیروز شویم.

وی،در پاسخ به این پرسش که بعد از 1300 روز استقلال توانست از رقیب سنتی اش فاصله بگیرد، گفت، که هرچند این شرایط برای باشگاه و هواداران سخت بوده ، اما هدف ما اکنون از این به بعد ادامه فرایند رو به رشد است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: استقلال یکی از بهترین تیم های آسیا است و نمیتوانیم با توجه به شرایط فعلی خرسند باشیم.

استراماچونی گفت: جدای ازاینکه تیم استقلال هستیم هدف ما صعود به صدر جدول لیگ هست.

وی گفت: در خصوص شرایط باشگاه نمیخواهم حرفی بزنم. ما در کادرفنی و بازیکنان وظایفی داریم و باشگاه هم وظایفی دارد و دو طرف باید وظایف شان را درست انجام بدهند.

تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین دیدار هفته یازدهم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور میزبانش نساجی مازندران را با نتیجه2بریک شکست داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1677

به "استقلال سخت ترین بازی لیگ را پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سخت ترین بازی لیگ را پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید