آمریکا یکسال و نیم اجازه فروش نفت به داعش داد ، آمریکایی ها دچار افسردگی پس از اعتیاد به تحریم شده اند

به گزارش مجله هاستفا، سفیر سابق ایران در عراق در مورد تحریم نظامیان الحشد شعبی توسط آمریکا گفت: البته به نظر می رسد آمریکایی ها یا از روی اعتیاد و یا از روی استیصال هر جای جهان و با هر کس که صحبت می نمایند و به نتیجه نمی رسند آن را تحریم می نمایند.

آمریکا یکسال و نیم اجازه فروش نفت به داعش داد ، آمریکایی ها دچار افسردگی پس از اعتیاد به تحریم شده اند

حسن دانایی فرد، سفیر سابق ایران در عراق در مصاحبه با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، در مورد اقدام جدید آمریکا در تحریم مقامات ارشد حشد الشعبی گفت: به قول وزیر امور خارجه کشورمان آمریکایی ها معتاد به تحریم شده اند و یا به تعبیری تنها ابزاری که در دست دارند ابزار تحریم است.

وی ادامه داد: البته به نظر می رسد آمریکایی ها یا از روی اعتیاد و یا از روی استیصال هر جای جهان و با هر کس که صحبت می نمایند و به نتیجه نمی رسند آن را تحریم می نمایند.

دانایی فرد با اشاره به اینکه قطعا این راه چاره شاید برای افراد مشکل ایجاد کند اما یاری نخواهد بود، گفت: فرمانده نظامی عراق هیچ منافعی در آمریکا یا اروپا ندارد و این تحریم اساسا نمی تواند تاثیری در سرنوشت او داشته باشد.

سفیر سابق ایران در عراق با بیان اینکه افسردگی از عوارض اعتیاد است، گفت: به نظر می رسد این روزها آمریکایی ها دچار افسردگی پس از اعتیاد به تحریم شده اند.

وی در مورد اهداف آمریکا در تحریم نظامیان ارشد الحشد شعبی گفت: آمریکایی رسما اظهار داشت که بنیان گذار داعش است و حتی زمانی که به ظاهر با داعش مبارزه می کرد در حقیقت این گروه را مدیریت می کرد و حتی بیش از یک و نیم سال اجازه فروش نفت به این گروهک تروریستی داد.

دانایی فرد اضافه کرد: در این پروسه اولین کشوری که علیه ستون های نفتی داعش اقدام کرد روس ها بودند و بعد آمریکا برای حفظ ظاهر پا در عرصه میدان گذاشت و توجیه آمریکایی ها این بود که ما در مبارزه با نفت فروشی داعش نگران کشته شدن غیرنظامیان بودیم.

سفیر سابق ایران در عراق با تاکید بر اینکه اساسا آمریکا شرایط ورود به جنگ نظامی را ندارد، گفت: بر همین اساس ایالات متحده از دو ابزار تحریم و ایجاد فتنه در منطقه بهره برداری می نماید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2068

به "آمریکا یکسال و نیم اجازه فروش نفت به داعش داد ، آمریکایی ها دچار افسردگی پس از اعتیاد به تحریم شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا یکسال و نیم اجازه فروش نفت به داعش داد ، آمریکایی ها دچار افسردگی پس از اعتیاد به تحریم شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید