آقای بازیگر اپراتور موبایل ایالات متحده را خریداری کرد!

به گزارش مجله هاستفا، به نظر می رسد علاقه سلبریتی ها به سرمایه گذاری در امور مختلف رو به افزایش است و جدیدترین نوع سرمایه گذاری نیز به سرمایه گذاری رایان رینولدز بازیگر سرشناس مرتبط است که یک اپراتور موبایل را در ایالات متحده خریداری نموده است.

آقای بازیگر اپراتور موبایل ایالات متحده را خریداری کرد!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از امروز رایان رینولدز Mint Mobileرا خریداری نموده است. شرکت مذکور ارائه دهنده خدمات موبایلی است که دفتر آن در کالیفرنیا قرار گرفته است.

شرکت Mint mobile، طرح های اینترنتی ارزان قیمت با تماس و پیغام کوتاه نامحدود را به کاربران خود ارائه می دهد و بین شرکت های آمریکایی فعال در این حوزه از شرکت های معتبر در نظر گرفته می گردد. Mint Mobile یک اپراتور مجازی شبکه سیار است که تحت پوشش شبکه LTE شرکت T-Mobile در ایالات متحده فعال است.

در مورد شرایط تعرفه های این شرکت نیز می توان به این نکته اشاره نمود که مینت موبایل برای طرح سه ماهه خود که هر ماه 12 گیگابایت ارائه می نماید، 45 دلار از کاربران دریافت می نماید. گرچه کاربران می توانند تا 12 ماه با این قیمت سرویس خود را تمدید نمایند.

رایان رینولدز درباره خرید این اپراتور موبایلی می گوید: شرح دادن این که چرا من این اپراتور موبایل را خریداری نموده ام کمی سخت است. اغلب سلبریتی ها و چهره های سرشناس، در محصولات رده بالا مانند برندهای مراقبت از پوست یا شرکت های دیگر سرمایه گذاری می نمایند. از دیدگاه من شرکت Mint امکان اتصال وایرلیس را بسیار مقرون به صرفه نموده آن هم در شرایطی که آمریکایی ها به طور میانگین در هر ماه 64 دلار هزینه اینترنت پرداخت می نمایند. من از تصمیمم برای فعالیت در زمینه یک تکنولوژی بسیار ضروری هیجان زده ام.

رایان رینولدز 43 ساله و هنرپیشه سینما و تلویزیون کانادایی تبار است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: انتخاب
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1713

به "آقای بازیگر اپراتور موبایل ایالات متحده را خریداری کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای بازیگر اپراتور موبایل ایالات متحده را خریداری کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید